Fabelhaft
8.9
10 Bewertungen
Gästebewertungen
Keine Angabe
Personal
10
Frühstück
9
Sauberkeit
10
Zimmer
10
Preis
9
Lokalität
10
Kuranwendungen
10
Verpflegung
9
9.9
Keine Angabe
04.10.2025
Einfach alles war sehr schön. Wir haben uns sehr gut gefühlt , das restaurant,das essen und bedienung sehr gut.
Personal
10
Frühstück
10
Sauberkeit
9
Zimmer
10
Preis
10
Lokalität
10
Kuranwendungen
10
Verpflegung
10
8.1
Keine Angabe
09.09.2025
1. Staff- On my arival day the greetings of Staff member Jaroslav was wery nice and with care. - Reception staff was a litlle bit lost the young lady as she must be new in hotel,she could only speak English as i belive is not good as this is 5 star hotel. The room was wery nice and clean. 5 star to the nice roomservice lady. Dinner- Apon my arival for dinner the 1 day NOBADY from the Waiter say hallo or greeted me. They ask me 3 times who i was and why i came for Dinner here. I give the young man my room number but still 2 more waiter came to ask Who i am. Which i think for 5 starr hotel is not good. Please train your Staff accordingly to 5 Starr Hotel!!!!!!!!! The waiter then took 10 min to come and ask for Drinks,and then bring the wrong order. Also they bring the bill to sign together with drinks, i think a person should finished his meal and then be presented with the bill for drinks and let him finished in peace. After not one of the service came to take the dirty plate when i finished... Nobady came to ask how was the meal or if i want more to drink. The young dark hair lady was also looking as she dont wat to work there ,face down and not smiling to other guests. I belive that this hotel has 2 standards for the guests, so please again if you are a 5 starr hotel dont advertise like this. The next day Breakfast time i had to ask after 15 min for Coffee,and again the Waiters should be asking for refil. Pleas train your Staff ACCORDINGLY !!!!!!
Hotel Antwort
Dear Guests, thank you for choosing Grandhotel Pupp and for taking the time to share such detailed feedback. We are very pleased that you appreciated the warm welcome from our colleague Jaroslav, the comfort and cleanliness of your room, as well as the care of our housekeeping team. It is, however, very important for us to hear about the shortcomings you experienced during dinner and breakfast. We are truly sorry that the service did not meet your expectations and the standards of a five-star hotel. Your remarks about the attentiveness, communication, and professionalism of our restaurant staff are taken very seriously and will be addressed with the team to improve our training and consistency. We hope that, despite these issues, other aspects of your stay were enjoyable and that you left with pleasant memories of Karlovy Vary. We would be delighted to welcome you back and provide you with an experience that fully reflects the standards of Grandhotel Pupp. Sincerely, Adéla, Reception
Personal
5
Frühstück
8
Sauberkeit
10
Zimmer
10
Preis
8
Lokalität
7
Kuranwendungen
10
Verpflegung
7
7.9
Keine Angabe
14.08.2025
Gutes Hotel aber kein Grand Hotel.
Personal
7
Frühstück
7
Sauberkeit
9
Zimmer
9
Preis
7
Lokalität
9
Kuranwendungen
10
Verpflegung
5
9.9
Keine Angabe
27.05.2025
Topp Hotel alle sehr freundlich
Hotel Antwort
Lieber Kunde, wir danken Ihnen. Wir freuen uns, dass Sie im Grandhotel Pupp zufrieden waren und würden uns freuen, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Grandhotel Pupp Reservierung Abteilung
Personal
10
Frühstück
10
Sauberkeit
10
Zimmer
10
Preis
9
Lokalität
10
Kuranwendungen
10
Verpflegung
10
10
Keine Angabe
07.04.2025
Sehr schön, waren zum 3. Mal da.
Hotel Antwort
Lieber Gast, Wir danken Ihnen und freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt im Grandhotel Pupp genossen haben. Und wir würden uns freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Grandhotel Pupp Reservierungsabteilung
Personal
10
Frühstück
10
Sauberkeit
10
Zimmer
10
Preis
10
Lokalität
10
Kuranwendungen
10
Verpflegung
10
9.3
Keine Angabe
03.12.2024
Wasser bei Schwimmbad war zu kalt.
Personal
10
Frühstück
10
Sauberkeit
10
Zimmer
10
Preis
6
Lokalität
10
Kuranwendungen
10
Verpflegung
8
9.5
Keine Angabe
31.03.2024
Personal
10
Frühstück
8
Sauberkeit
8
Zimmer
10
Preis
10
Lokalität
10
Kuranwendungen
10
Verpflegung
10
8.2
Keine Angabe
25.03.2024
Spa war überfüllt und Salzgrotte zum gebuchten Zeitpunkt nicht frei. Zimmer etwas plüschig und in die Jahre gekommen. Service, Personal aber super und das Grandhotel Pupp eben sehenswert. Karlsbad selbst schön, aber hätte ich mir größer vorgestellt. Seitenstraßen schon noch heruntergekommen.
Personal
10
Frühstück
9
Sauberkeit
7
Zimmer
7
Preis
9
Lokalität
9
Kuranwendungen
7
Verpflegung
7
9
Keine Angabe
11.03.2024
Personal
9
Frühstück
9
Sauberkeit
9
Zimmer
9
Preis
9
Lokalität
9
Kuranwendungen
9
Verpflegung
9
7.3
Keine Angabe
09.12.2022
Personal
7
Frühstück
9
Sauberkeit
9
Zimmer
9
Preis
5
Lokalität
9
Kuranwendungen
5
Verpflegung
5